Өткен жұмада Теміртау балалар мен жасөспірімдер театрында көрсетілген сатиралық пьеса "Сережа өте мылқау" деп аталады және жас драматург Дмитрий Даниловтың қаламына тиесілі. Қарап шыққаннан кейін бірден бірнеше сұрақтар туындайды: мылқау Сережа, әйелі Маша өз іс – әрекеттерінде дұрыс па, оған келген курьерлер кім болды, ең бастысы-пакетте не болды және жіберуші кім? Әр көрермен үшін жауаптар әр түрлі болады: мұнда өзін – өзі түсіндіру қажеттілігі мүмкіндік емес, қажеттілік. Ия, және "Біз бір сағат ішінде боламыз" деген тіркес басқаша мағынаға ие болады.
Посылка туралы сұраққа жауап ретінде тек болжауға болады: мұнда жағдай Квентин Тарантиноның "Қылмыстық фантастикасы" сияқты, алайда жабық көрсетілімге келген қарағандылық кинорежиссерлер атақты әріптестерінің басқа да фамилияларын атады, бірақ бұл туралы кейінірек.
Сереже (оның рөлін Сергей Жижимов оқыды) 30 жаста, үйленген және бағдарламашы болып жұмыс істейді. Бірде олар оған қоңырау шалып: "біз курьерлер сізге маңызды пакетті алып келеміз және бір сағат ішінде сізбен бірге боламыз", - дейді. Сергей пакетке тапсырыс берген жоқ, тіпті одан да көп "бір сағат ішінде болу" тура мағынаға ие болды деп күткен жоқ. Кедей кейіпкер ақшаны төлегісі келді-егер қонақтар кетіп қалса немесе тіпті тонап кетсе немесе жойылса...

Бірақ бұл курьерлер мейірімді құпия агенттерге немесе тексеру тобына, мысалы, тәртіп сақшыларына барады. Ия, және сұрақтар " 30-да сізде не бар және балалар жоқ?", "Бұл программируете?». Екі үлкен (Леонид Кирличенко, Михаил Маскалюк) – консервативті және олар "бұрын жақсы болған" деп айтуды ұнатады, үшінші, жас (Никита Колесов) - әлемге оптимистік көзқараспен. Барлығы бір қаладан келген, бір жоғары оқу орнын бітіріп, "жеткізу қызметінде" қуанышты жұмыс істейді, бұл жерді керемет жұмыс деп сипаттайды.
Сондай-ақ, курьерлер жұмыстағы штаттан тыс жағдайлар туралы әңгімелейді. Кейде клиент олармен бірге қайтыс болды-жерленді және Реквиемге қызмет етті. Былай болатын, клиент вешаться жиналды, ал олар көмек келеді – адам және қайта ойланды вешаться. Үшінші клиентке операция қажет болды-жасалды. Рас, анестезиясыз. "Олар бізге бермейді, үнемдейді", - деп түсіндірді олар. Бұл абсурдтықта, подсознание деңгейінде пайда болатын қорқыныш пен күлгісі келеді-кейіпкерлер бұл жағдайларды тапқыр түрде сипаттайды.

Бірақ Сергей Маша әйелі (Екатерина Варапницкайте, Тюздің әдеби бөлімінің меңгерушісі) олардың үйіне кім барғанын білетін сияқты: "Сережа, шуми емес". Шай, қоштасу, Ризашылық – және одан құтылу керек пакет. Бірақ оның серіктесінің әйелі неден құтқарады-көрерменге өзін-өзі ойлауға шақырылады, өйткені пьесада ойлануға көптеген себептер бар. Айтпақшы, Екатерина оқуға бірінші рет қатыспайды және актриса болмай, сахнадағы бейнелерді сәтті бейнелейді: Маша – бұл қатал, үстем қамқоршы періште.
Неліктен эпитет басты кейіпкерге қатысты "мылқау"болып таңдалды? Ол пакетке тапсырыс берген жоқ, бірақ курьерлер оған кірді. Күтпеген жағдайда кез – келген адам қателікке жол бере алады, басқаша айтқанда, бұлыңғыр болады, сондықтан біз бәріміз кейде Сырға айналамыз. Пьесаның сюжетін дамыту барысында Сережа кез-келген айқын нәрселерді түсінеді, бірақ олардың су астындағы ағымын түсінбейді: курьерлерден қорқады, бірақ оны тастау керек біртүрлі пакетке қызығушылық танытады.
Қорғаушыдан басқа, Маша бейнесін, айтпақшы, гипер – қамқорлықтың символы ретінде қарастыруға болады – күйеуіне, егер ол ана болса-балаға. Сережа Маша үшін қорапты ашпайды - бірақ ол жерде зұлымдық болды ма? Кенеттен Сережа іс жүзінде қандай да бір бастамадан, қандай да бір сынақтан өтпеді ме?

Спектакльді қабылдау мен батыруға дәстүрлі болған Тюздің костюмдері, пәтер интерьерінің жанасуы көмектесті, бірақ бұл жолы роман Главатскийдің шығармалары мен Ева Павлованың вокалдары естілді, Ал пьесаның ескертулерін суретші Наталья Ершова оқыды. Акция театрдың Үлкен сахнасында өтті, онда көрермендер үшін барлық санитарлық нормаларды ескере отырып орындар ұйымдастырылды.
Пьесаны оқуды талқылау бір сағатқа созылды: әр көрермен шығармада өзіндік бір нәрсені көрді, ол көптеген адамдарға жан-тәнімен өмір сүру керек деген уәдеге әсер етті, және барлық жерде жалғыз адамдар бар: сондықтан қалада тағы бір рет ойнау – бұл оқиға.
Айта кету керек, театр мектебінің түлегі Сергей Жижимов үшін бұл оқу дебют болды. Жас жігіт зауытта жұмыс істейді, бірақ театрды өте жақсы көреді – бала кезінен ойнауды армандады, сондықтан күзгі театр мектебінде оқып, оқу барысында өзін еркін сезініп, бас кейіпкердің мінезін жеткізе алды.

Карагандинка Виктория Ракитина-ТЮЗа читтарының тұрақты көрермені, бірақ оны ең әсерлі деп атады: мұнда әзіл мен күшті драма қатар өмір сүреді, біздің заманымыздың өзекті мәселелері және адамдар шексіз екенін әрдайым есте сақтауға шақырады. Викидің пікіріне "KIDS TV" балалар кино және теледидар мектебінің жетекшісі Мария Сигал қосылды: пьесада адамның немқұрайлылығы тақырыбы да естіледі, ал оған курьерлер жаңа хабардарлық үшін Сережа болған періштелер ретінде көрінді.
Сөз қарағандылық режиссерлерге берілген кезде-ал көрсетілімге Антон Димин, Иван Какшинский және Константин Павленко келгенде, талқылау киноға жақындай түсті. Иван курьерлердің суреттерін талдап, оларға неғұрлым қатал және қорқыныш тудыруы мүмкін деп ұсынды. Бірақ бұл режиссердің қажеттілігі болды ма деген сұрақ туындады: бұл кейіпкерлер өте ақкөңіл көрінсе де, белгісіздікке ие болды. Антон Димин пьесаның шынайы көрсетілімін ерекше атап өтті, ал Константин Павленко оны авангардтық қойылымдағы астарлы әңгіме деп атады.

-Пакет туралы ойлап, Дэвид Линчтің таспаларындағы "андалусиялық ит" туралы есіме түсірдім, Пандораның қорабы туралы есімде жоқ - көптеген сілтемелер пайда болды", - деп мойындады Константин Павленко.
Театр актерлері мен оның жетекшісі Владимир Дроздецкий көрермендерге оқулар әрдайым терең талқыланып, көрермендер Думаға барғаны үшін алғыс айтты. Курьерлер, суретшілер біз жібере алмайтын фобия болуы мүмкін деп қосты. Ал ашық финал - "Сережа өте тупой" - түсінуге мүмкіндік береді, бұл" ауырады " қоғамда дәл қазір, қандай проблема тұр өткір.